• Switchers kampanja je uz pomoć običnih i poznatih ljudi rušila mitove o Apple računalima
  • Get A Mac je bila pomalo zlobna - ismijavala je PC računala
  • Reklama Think Different osvojila je 1998. nagradu Emmy za najbolju reklamu

Apple je u posljednjih dvadeset i više godina ima nekoliko jakih oglasnih kampanja o kojima se i danas priča. Prisjetili smo nekih.

Switchers

Prije nekoliko godina - zapravo dosta njih, 2002. Apple je imao kampanju Switchers. U njoj su obični i poznati ljudi rušili mitove o Apple računalima i govorili zašto su se prebacili na MacOS. Od poznatih nastupali su Tony Hawk, Will Ferrell i De La Soul. Pogledajte kako su izgledale reklame: 

Get A Mac

I malo nakon toga, 2006., Apple je imao kampanju Get A Mac, koja se obračunavala s Windowsima i ismijavala PC računala, a koja je trajala do 2009. Dijelu medija se nije svidjelo to što je zlobna, no rezultati su im išli u korist. Prodaja je porasla za skoro 40 %. 

Think Different

Glas koji ćete čuti je glas glumca Richarda Dreyfussa, kojeg volimo zbog uloga u filmovima Ralje i Bliski Susreti treće vrste. Cijela kampanja ima epski ton, a trajala je od 1997. do 2002. godine. Sama reklama je bila toliko uspješna da je 1998. godine dobila nagradu Emmy za najbolju reklamu. Bio je to njihov novi početak i temelj za sve ovo gdje su danas. 

Bonus reklama

Iako ova ne spada u laptope, odlučili smo je uključiti jer je jako dobra: 

Prijavi se na naš newsletter i primaj ekskluzivne vijesti iz svijeta prijenosnih računala. Bez spama, naravno ;)

ponuda

Prijenosno računalo vrhunskih perfomansi

ASUS ROG Strix

Pametni sat modernog dizajna

Sportski sat XIAOMI